onsdag 9 juni 2021

Hör av dig, du som vill samarbeta!

Jag undrar om jag har nått min gräns. Alltså, för vad man orkar och klarar av. Ja, kanske flera, men ändå. 

Jag vill utveckla mer. Samtal, föreläsningar, viktiga frågor - mer kultur åt folket, helt enkelt. Ja, jag har ju rätt mycket samtal i bokhandeln, men jag skulle gärna vilja göra mer. Vem vill samarbeta kring kultur och samtal, vara med och driva, bjuda in, hitta på och fundera? 


Privatperson, företag eller förening med driv välkomnas till samarbete för mer #kulturiroslagen i och/eller tillsammans med #roslagensbokhandel 


Hör av dig, du som vill samarbeta! Hör av dig för ett konstruktivt samtal i lugn och ro.


Anette Grinde

Tfn 0708 905 731

Info 😏 roslagensbokhandel.se






#enriktigbokhandel #norrtälje #välkommentillbokhandeln #välkommentillnorrtälje #samarbete #mångfaldtillsammans #praktikplats #ledigplats #nyttjobb  #kulturiroslagen #roslagensbokhandel




Följ oss, ring oss, tala med oss - delta i våra aktiviteter!

tfn 0708905731

mejl;  info 😏 roslagensbokhandel.se 

hemsida;  roslagensbokhandel.se 

instagram;  @roslagensbokhandel 

blogg; https://bokbloggerskan.blogspot.com/




Vi samarbetar med Sensus studieförbund i alla arrangemang i bokhandeln. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...