tisdag 12 januari 2021

Bokhandeln är mysig - men inte coronan...

Bokhandeln än mysig, men det är inte coronan. För att minska smittspridningen i samhället och för att kunna hantera gällande lagregler ber vi att medföljande - alltså du som inte har ett handlings- eller aktivitetsärende i butiken - väntar utanför butiken. 

Vi ber dig också respektera vår allas oro - för smittspridning och var och ens hälsa - genom att alltid hålla minst två meter till din nästa.

Jag hjälper dig väldigt gärna med beställningar, att plocka fram böcker ur hyllorna eller ta hem till butiken om vi inte har hemma just nu. Jag levererar gärna utanför dörren om du inte vill gå in. Jag skickar om du bort långväga bort och inte kan ta dig till butiken. Jag levererar inom stadsgränsen (eller på min väg hemåt) om du själv är i riskgrupp/risksituation och därför inte kan ta dig till butiken. Hör av dig, så ser vid vad hur ditt bokinköp kan ordnas. 

Njut dagen som den bästa. 

A..


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...