tisdag 24 november 2020

Idag...




Idag tänker jag på människorna. Läsarna. Ni som kommer in till mig på min fantastiska plats, njuter berättelserna och talar med mig och varandra om livets väsentligheter. Ni som delar läsning, sorg och glädje. Ni som skrattar, svär, lider och njuter. Det händer också att vi gråter.

Bokbeställare, bokcirkelmänniskor, boknjutare och samtalsfolk. Ni finns i min själ. Jag tänker på er när jag somnar, och igen när jag vaknar. Längs dagen hjälper ni mig att förstå, lär mig nytt om mänskligheten där hela spektrat finns. Ni är guld för min själ, som ett färgsprakande norrsken som dansar över himlen. Det är gudomligt vackert. Jag lär mig nytt om mig själv och om livet, jag tar omtag igen och igen där det är möjligt.

Tack, för allt ni är.

Jag önskar er en fantastisk dag. Välkommen till Roslagens bokhandel vid Lilla torget i Norrtälje idag.

A..









#roslagensbokhandel #norrtälje #välkommentillbokhandeln #dinlokalabokhandel #enriktigbokhandel #handlalokalt #bokcirkeln #demokratiskasamtal #magiskasamtal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...