lördag 17 april 2021

Topplistan 1/1-17/4 -21 i Roslagens bokhandel vid Lilla torget i Norrtälje

Topplistan 1/1-17/4 -21 i Roslagens bokhandel vid Lilla torget i Norrtälje - 2021 - utan inbördes ordning.


Vänligheten - Jon Ajvide Lindqvist

Morgonstjärnan - Knausgård

Stöld - Ann Helen Laestadius

Löparen - Gustafson & Kant

Jag lever och du hör mig inte - Daniel Arsand

Klara och solen - Kazuo Ishiguro

Jag kan ha fel och andra visdomar - Björn Natthiko Lindeblad

Glöm allt men inte mig - Philomene Grandin

Madonnan vid Nilen - Scholastique Mukasonga

Przewalskis häst - Maja Lunde

Transit - Anna Seghers

Graz - Bart Moeyaert 

Shuggie bain - Douglas Stuart

Sändebudet - Yoko Tawada

Där kräftorna sjunger (pocket)

Slutet på historien - Jan Guillou

Allt jag fått lära mig - Tara Westover (pocket)

Fristad - Anna E Wahlgren (pocket)

Efter Emma - Anna E Wahlgren (pocket)

Pachinko - Min Jin Lee (pocket)

Roslagens skärgård - igår och idag - Magnus Ullman

Rospiggen 2021 - Sjöfartsminnesföreningens årsbok


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...