fredag 30 augusti 2024

Reflextid! Mörkret är här igen.

 

Igår kväll hade jag ett fint möte om ett framtida samtal om sorg och barn, hur sorg ser ut, o s v. Vi planerar för ett samtal om det, troligen i november. Det vill jag gärna arrangera.


Sen sprang jag hemåt och konstaterade att min pannlampa måste laddas och tas med - och att det nu är reflextid igen. Mörkret är här igen. 


Vi behöver sätta på oss våra färgsprakande reflexvästar och jag behöver be Roslagens Sparbank och Norrtälje Energi att komma förbi Roslagens bokhandel vid Lilla torget i Norrtälje med sina reflexer, så att jag kan dela ut dem till folket. 


Reflexväst på!

A.. 






Tisdag 3 september 2024, kl 1800-1930. Ord & bild om en resa per cykel längs Indiens kust. Plats. Enebergs äldreboende, Norrtälje. Föreläsningen är avsedd för den som bor på äldreboendet. Den är kostnadsfri för boendet och för de boende, och finansieras av Roslagens Sparbanks stiftelse.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...