lördag 26 november 2022

Tack, väldigt mycket tack...

 Jag skriver. Ja, varje dag och varje stund tänker jag i text. Det som rör böcker hamnar på bokhandelns hemsida. Den kan inte beskyllas för att inte vara uppdaterad. Jag skriver om böcker, bokcirklar, fantastiska kunder, roliga eller tänkvärda händelser, föreläsningar/samtal och sånt som hör platsen till. 

Platsen är mitt vardagsrum och andras samtalsrum. Det är också en viktig plats för bokköp, både gammalt och nytt. Det är en viktig plats för många. Vi byter tankar och lär oss nytt. Det är verkligen väldigt vackert. 

Platsen är fylld av värme, möten och vänlighet. Häromdagen berömde en kund bokhandelns hemsida i samband med sitt bokhandlade. Det gjorde mig hjärtinnerligt glad. Jag tackar stort för uppmärksamheten kring hemsidan. Det värmde verkligen både hjärta och själ. Tack, tack. 

Glöm inte att säga några vänligheter till några av människorna du möter idag. 

Peppelipepp för en fin dag. 

Välkommen till Roslagens bokhandel vid Lilla torget i Norrtälje. 



Anette Grinde 

Bokhandlerskan i Roslagens bokhandel vid Lilla torget i Norrtälje 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...