torsdag 8 september 2022

Bokhandlerskan sjuk...


Butik stängd 7-8/9-22.


Bokhandlerskan är sjuk. Förkyld. Jag betraktar detta (tills jag vet bättre eller frisknat till) som covid. Det är inget jag vill dela med mig av till andra. 

Det innebär att butiken är stängd för besök idag. Jag är i butiken, dörren är öppen, men du kommer inte in. Jag kan ta emot beställningar, lämna ut beställda varor och söka efter böcker i butiken. Du får dock vänta utanför.

Betalning helst via swish, så att jag inte behöver pilla på kortmaskinen. Ingen kontant betalning under sjukdomsdagar. 

Bokcirkelprat som vanligt i butiken, ja. Jag själv är inte med i rummet, deltar digitalt från annat rum i huset. 

Njut dagen som den bästa. 

Tfn 0708 905 731 

Anette Grinde






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...