söndag 24 mars 2019

Jag vill tacka er...

Fotografiet föreställer St Eriks Gilles hembygdsgård
i Övra Söderby, Roslagsbro den 24 mars 2019.
Snart är våren här!
Jag vill tacka alla er som från och till tittar in i bokhandeln i Norrtälje, väljer en bok och för konstruktiva samtal med bokhandlerskan i butiken. Det är en fröjd att tala om böcker, samhälle, politik och om vår egen lilla vackra stad.

Jag vill också tacka er som deltar i bokhandelns bokcirklar. Det är verkligen fantastiskt att delta i och lyssna till samtalen om böcker. Vad gör de med oss? Hur påverkar de oss? Blir vi glada, provocerade eller hittar vi inget alls i böckerna vi läser? Beror det på författaren eller på oss själva?

Jag vill också tacka de förlag som ger ut de där speciella böckerna, som vi gärna dyker i och samtalar om. De som gör lite mer, de som gör oss glada eller tillför extra vackra känslor till vår dag. Samtalen tillför guld till dagen.

Jag önskar er alla en fantastisk dag. Snart är våren här!

A...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...