måndag 9 september 2019

Norra (Sekwa förlag)

Norra - en del av Sekwa förlag - startade 2019 och ger ut litteratur som översatts från de nordiska språken. I våra bokcirklar har vi läst Agathe - Anne Cathrine Bomann (dansk) och Män i min situation - Per Petterson (norsk) - utgivna av Norra, Sekwa förlag. Båda dessa böcker har varit fantastisk läsning som skapat glädje, många tankar, förundran och mycket goda samtal.

Jag läser att Norra ger ut "noga utvalda romaner och högklassig spänning" och känner stor tillförsikt i min förväntan att kunna få läsa fler fantastiska romaner från detta förlag. Agathe och Män i min situation har onekligen fångat min - och bokcirklarnas - läsglädje.

Vi tackar för det som hittills fångats i text och ser mycket stort fram emot Norras & Sekwa förlags fortsatta utgivning.

A..





-------- 

Instagramtaggar; #Norrtälje  #Enriktigbokhandel  #roslagensbokhandel  #Norrtälje  

#sekwaförlag  #bokbloggerskanblogspotse  #handlalokalt  #PerPettersson  #AnneCathrineBomann  #nordiskaspråk  @johannasekwa  @sekwaforlag  #bokhandelnrekommenderar 

Isbn 9789188911001 Agathe 
Isbn 9789188911117 Män i min situation

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...