fredag 31 mars 2023

Mer kultur åt folket.

 Jag letar efter fler samarbetspartners för att kunna ge mer kultur åt folket. Föreläsningar, samtal, litteratur, poesi, skrivande och annat kopplat till litteraturen ligger mig varmt om hjärtat. Jag ordnar gärna i bokhandeln, men jag ordnar också gärna - tillsammans med andra - på andra platser i vår vackra stad eller kommun. 

Förlag. Författare. Ideella föreningar. Företagare. Statliga och kommunala organisationer. Privatpersoner. Poeter. Journalister. Byrålådsskribenter. Klimatfolk. Trädgårdsmänniskor. Odlare. Kulturföreningar. Pensionärsföreningar. Idrottare. Religionsutövare. Fredsivrare. Kunskapsätare. Folkbildare. Demokratihjältar. Med flera!

Välkommen till mig för ett prat om vad du vill göra och hur vi kan samarbeta! Jag träffas gärna för ett samtal - gärna i butiken i Norrtälje och helst typ kl 0900 (eller efter kl 1800) - för ett samtal i lugn och ro. Annat kan också gå för sig, förstås. 


Anette Grinde

tfn 0708905731

Mejl; info 😍 roslagensbokhandel.se 




#merkulturåtfolket #kulturtorget #platsendärsamtalförs #roslagensbokhandel 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...