söndag 30 juli 2023

29/7-23. Jag vill tacka Kim och Nora.


Jag vill tacka Kim Vizins Kjellberg & Nora Segerdahl som kom till bokhandeln och signerade och pratade (29/7-23) om sin fina barnbok Rote går vilse

Jag tycker att det är en fröjd att författare kommer till bokhandeln, berättar om, intresserar sig för kunden och barnen och tycker att de mänskliga mötena är viktiga - i samtalen om böckerna.

Deras glädje, deras ihärdighet att skriva och illustrera och prata om de fantastiska böckerna gör mig otroligt varm i hjärtat. 

Jag tackar Kim och Nora för besöket - och jag tackar samtidigt alla fantastiska författare som kommer och sprider bokglädje i den här bokhandeln. Och jag tackar alla kunder som stannar för samtal och bokköp. Ni alla gör skillnad.

Tack!

A..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...