lördag 24 mars 2018

Och sen var hon borta - Lisa Jewell

Och sen var hon borta
Lisa Jewell
Printz Publishing
2018
(Thriller)

Hon fanns där. Och sen, plötsligt, så var hon borta. Dottern var plötsligt spårlöst borta och livet tog en annan vändning. Vad händer med familjen? Vad händer med sorgen? Vilka tillfälligheter spelar oss spratt och vilka är relevanta?

Den här boken är en thriller som jag inte vill lägga ifrån mig. På min lilla cykelfärd in till bokhandeln i morse var jag lite störd över att inte få läsa just då. Det får jag förstås ta igen ikväll, när jag är hemma igen. Man vill definitivt läsa den här boken, se vad som händer och hur det slutar. Det är en bladvändare.

Vi har boken i Roslagens bokhandel vid Lilla torget i Norrtälje. Välkommen till oss idag för ditt exemplar.

A..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...