tisdag 15 oktober 2019

Män i min situation - Per Petterson.


Klicka på bilden för fler inlägg om denna bok och/eller om författaren Per Petterson.

Vad säger det om mig - om jag inte kan förstå eller förlika mig med Arvid, huvudkaraktären i Män i min situation?

A.. 











Instagramtaggar;
#bokcirkel #enriktigbokhandel #Mäniminsituation #PerPetterson #Norrtälje #Sekwaförlag #bokvalsbordet #bokhandelnrekommenderar  #roslagensbokhandel  #Lillatorget #TheLittleBookstore

Isbn 9789188911117




God Morgon Roslagen - varsågod att lyssna när bokhandlerskan talar! 😌
  • Radio Roslagen 20191011 God Morgon Roslagen. Programledare Carina Widlund Gäst: Anette Grinde från Roslagens bokhandel vid lilla torget i Norrtälje  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...